Dag 7, räknade fel

Idag är det 1 vecka sen jag kom. Har räknat lite knasigt men nu blev det rätt tillslut!

VILKEN MORGON.

Gick ut vid tio eftersom trädgårdsmästarn kom då. hjälpte honom lite innan jag började mata djuren och plocka frukt.
En jäkla massa frukt. Det var ton med äpplen och annat som skulle in och det tog hur lång tid som helst.
När jag redan hade jobbat över en timme skulle jag gå och ta in hästarna men jasper VÄGRADE. Jag lockade med mat, jag försökte fösa in honom, locka. JA allt möjligt. Tillslut gav jag upp efter en 30 min kanske och skulle ge han maten i hagen. Då följde han snällt in medans jag skulle hämta maten.
Dum häst.

Ah, så hann jag damsuga klart och har just satt mig för att käka, skulle sluta 12.15 men det blev 13.30...
Vid 14 börjar jag igen :S
Mindre bra dag på jobbet.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0