Dag 6

Söndag idag och det betyder ju LEDIG!!
Så jag, Hanna och Maria tog bilen till cambridge en jättemysig liten town just breve. Det är ju Bury, newmarket och cambridge som ligger på en liten rad :P 

Jättemysigt  var det, även fast det regnade! 
Vi tog ne liten gondontur på den lilla ån som rinner igenom och så var det en guide som pratade om historian, mycket om de alla universiteten som finns där. Riktigt snygg och söt var han också så jag hade inget att klaga på, förutom regnet då hehe ;)

När vi kom hem igen satt jag och Hanna och snackade lite, gick runt bland alla djuren och sen käkade jag middag med Emma, Christoffer och Emmas föräldrar. Riktigt trevliga är dom. Gomat och god efterrätt.

Vilken dag.

Imorgon blire jobb igen, ska få rida båda imorgon på ridbanan så det ser jag verkligen fram emot! FUN
Sen på onsdag ska jag ta en riktig shoppardag eftersom jag vill ha lite roliga nya kläder att ha på mig. Har ju inga andra utgifter så why not :P

Imorgon ska jag också ta lite kort på gården och djuren så ni får se vad jag gör på dagarna. Bor i ett riktigt litet paradis, riktigt fint om jag får säga det själv! Speciellt gillar jag Jasper, en av hästarna som är som en kopia av finaste mira fast i stort format. Lite lik att rida också så det är verkligen fullpott om ni frågar mig :D

Nu ska jag lägga mig och läsa lite djävulen bär prada innan jag ska sova.
godnatt!
/S


Kommentarer
Postat av: Anonym

OJOJOJ vad jag längtar efter att få prata med dig och höra hur allt går där borta. fick mail från skype ikväll och ska spara ner programmet så jag kan ringa i morgon kväll. kramar och gonatt

2010-09-27 @ 00:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0