Dag 5

När väckarn ringde imorse ville jag bara ta livet av mig. Bara för att det var så kallt i min lilla lägenhet och då vill man helst ligga under täcket hela tiden! Upp ville jag verkligen inte.

Men det var bara å masa sig upp. Det bästa med att "bo på jobbet" är ju att även om jag går upp när det är 5 minuter kvar så hinner jag gott och väl gå ner! HA
Imorse när jag kom ner var pojkarna i lekrummet och tittade på tv. Så det blev ganska lugnt. Frukosten gick ganska bra också måste jag medge, inget krångel! Skönt. Lite slabb efteråt men dom e ju bara tre och sex år, vad mer kan man begära :P

Resten av dagen har vi lekt monster, gått rundtur på tomten och jag har hunnit mata djuren. Skönt. Nu har jag inga mer måsten idag tror jag!
lunchen är uppäten och pojkarna försöker få med mig till att leka transformers. Jag som bara vill sova; Haha
Ska kolla om dom vill rita med mig. Det e ju inte lika fysiskt jobbigt hehe ;)

Ikväll blir det bio med Hanna och Maria. Ska bli kul att träffa maria och se vem det är! Hon var ju inte med igår. Sen imorgon står jag i valet och kvalet. Ska jag:

1. Följa med familjen ut till ett slott vid kusten och kolla eller
2 följa med Maria och Hanna till cambridge

jag som monster idag.

????
what to do.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0