Dag 4

Uhu vilken dag.

Började klockan åtta och det var tungt, jag kunde inte sova så bra inatt, vaknade hela tiden och kollade klockan mm. Inte kul. Sen är det väääldigt kallt i min lilla lägenhet så om man råkar ha någon kroppsdel utanför mitt tjocka täcke så fryser man. Men jag tog mig upp iaf och började mata kycklingarna och grisarna innan stallet.
Sen vid nio när Emma lämnat barnen i skolan så kom hon upp och vi for ut på en ridtur. Riktigt härligt!
Jag fick rida Clovis, den vita. Vi hade väl varit ute i ca 30-40 minuter när det börjar vräka ner regn.

No fun!

Så det var bara å härda, när vi äntligen var tillbaka i stallet var vi dyngsura båda två. Jag har fortfarande inte riktigt torkat upp än tror jag :P Eller torr är jag men värmen har inte kommit tillbaka.
Sista halvtimmen innan jag slutade blev det att stryka lite av barnens kläder.

Man kan inte säga att jag är en höjdare på det men jag lär mig nog hoppas jag!
Vid halv ett åt vi lite lunch innan vi for in till bury för att tanka och hämta barnen. JAg passade på att köpa lite credit to my cell så jag faktistk kan kontakta folk här!
På vägen hem drog vi förbi the postoffice också så jag äntligen fick iväg min passutskrift.

Just nu sitter jag uppe i min lilla lägenhet för att jag orkar inte riktigt med barnen idag. Det funkar inte riktigt mellan oss, kan man ju inte begära efter 4 dagar. Men jag orkar inte bry mig idag. Hade ju varit kul om de lyssnade på vad man sa nångång... Istället laddar jag batterierna för mina sista 2,5 h jobb ikväll som börjar klockan 16. Efter det blir det att följa med Hanna in till bury för att umgås med med lite folk. Ingen jag känner men jag hoppas jag lär känna! det ska nog bli kul!
Imorgon jobbar jag bara mellan 08- 12 så då ska jag nog ta mig in till bury och strosa runt. Kasnke får jag med mig nån av de andra, de hade ju inte heller varit här så länge :)

Söndag e jag heelt ledig. Vad jag ska göra då har jag ingen aning om.
Familjen ska till ett slott någonstans och undrade om jag ville följa med. Kunde ju vara kul! Så får man se lite av england :) Men vi får se! Det är länge kvar tills dess!

Nu ska jag lägga mig i sängen för att värma upp mig tills jag ska ut i regnet igen!
Hörs!



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0