Alicante Hills

Nu börjar resan ta slut. Grabbarna är i sverige alldeles strax och vi sitter på hotellet och jag ska snart gå isäng. Har haft grymt ont i huvudet idag och inte tagit siesta = trött sandra.
Så äre bara. Siesta är en del av mitt liv från och med nu ;)

Jag sitter ute i korridoren i hotellet för det är bara här jag har wifi kontakt. Jag har bara min nattlinne och mina nyinköpta killerheals på mig. Tur att vi bor lite avsides och ingen annan går förbi här!
Det är nog en ganksa rolig syn haha!

Idag for vi iaf från huset och det e lite sorgligt! Hade nog kunnat stanna en månad till utan problem.
Men hem ska jag och packa alla mina grejer, ta en massa sprutor, fixa försäkring och fixa lägenheten till uthyrning. Det ska ju bli kul att flytta till england också såklart! Riktigt roligt! :D


Innan vi for till Hotellet så körde vi förbi santa pola där marknaden var idag. Mamma var på jakt efter en väska som hon ångrade hon inte köpte när marknaden var i rojales. Väskan hittade vi inte igen, jag kom däremot hem med ett par assnygga, bruna heals och ett armband i "guld" och bara 120 kr fattigare. Helt okej! :D
Har också köpt en asball väska och ett par andra svarta skor som är riktigt söta, en vit sommarklänning som jag vill ha på mig hela tiden för jag måste passa på innan vi far tillbaka till kalla sverige igen... Och inge mer tror jag.
Inte vad jag kan komma på iaf.  Jag hade velat köpa mer, tex ett par snygga blå skor men jag har inte riktigt plats i min redan överfulla väska tyvärr. Lite synd.

Ah, imorgon ska jag ligga vid poolen och bränna sista dagen här om det är fint väder.
Om det är som idag följer jag med de andra två ner till alicante och kollar runt, eller kasnke vi skulle ta nån färja ut på nån ö. Vi får se. Jag ska iaf njuta av min sista dag på semestern. Snart börjar allvaret. Ett lite annorlunda allvar ön tidigare med förmodligen lite roligare!


Alicante castle

Föresten, JAG SAKNAR MIN PUPP<3

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0