dag 11

Tjoho, nu har jag äntligen slutat och har HELG! Guud så skönt det känns. även fast den här veckan har gått så otroligt fort! Igår hade jag en lite svacka med pojkarna igen.
Jag var så otroligt less och dom skulle bråka och skvätta vatten och slåss och kasta grejer. Och skrika också.
BLÄ

Men, när jag slutade skyndade jag mig upp till rummet och tog en varm dusch och fixade mig inför kvällen. V skulle ju ut på bio!! DEt blev jag, hanna och en ny tjej som heter ylva som kom i tisdags som gick och såg the other guys. En poliskomedi med bla will farrell eller vad han nu het.
Gansak kul var den iaf så det var mys. Dock började inte filmen förrän 21.20 så vi kom inte hem förrän vid 00 nån gång och jag stupade isäng på en gång.  Jag började ju en halvtimme tidigare idag.

Så alltså, imorse vid halv åtta masade jag mig ur sängen för att ge grabbarna frukost och klä på dom.
Vid åtta for jag, grabbarna och christoffer iväg till en stor farm några minuter härifrån för att titta på när emma körde cubbing som är som liknande hunting men det är mest för att träna unga hästar och hundar. Så inte lika högt tempo.
Det var ganska cool. Massa hundar och hästar och ryttare i tweedkavajer. Gröna tweedkavajer ;)
Hästarna var välmusklade och väldigt fina och hundarna såg ut som yrväder allihopa men dom följde efter en man i röd kavaj vars han än gick (han satt på en häst) och lydde minsta vink.

Efter det hem till gården (haha) och putsa träns och fixa i stallet.
Sista timmen fick jag köra gräsklipparn och det var kul! Hellre det än städa golven igen iaf!

Nu sitter jag upp och har just käkat lunch och väntar på att se hur allting kommer lösa sig idag.
Imorgon blir det ju som sagt höghöjdsbana och ikväll får vi nog se hur det blir.
Först ska jag iaf ta en snabb dusch och ta på mig helt rena helgkläder!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0