Tillbaka...

... från bury.
Jag lämnade igen jackan för det var egentligen inte den jag ville ha utan en annan grå som inte fanns i min storlek. Men eftersom vi ska till London nästa helg så tänkte jag att den säkert finns där, annars får jag helt enkelt köpa en senare. Det kommer ju bara fler och fler jackor nu ju närmare vinter och ju vi kommer.
Däremot köpte jag ett par skor/stövlar/boots som jag kommer kunna ha nu i vinter även om det regnar och ett linne med cool rygg. Vet inte riktigt vad som flygit in i mig. Men det är roligare att shoppa här än i lilla ume.

Vi tog också varsin varm choklad och den var goood! Mums, verkligen ett vinnande koncept :D
Shake away!

Nu sitter jag och tittar och läser om cambridge, vill gärna plugga någonting och Hanna och Maria är också taggade på det. Förmodligen inte på cambridge men kolla kan man ju ;)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0