The social network

IDag har jag vart hos hanna för första gången! Körde min "fina" jeep ända dit, körde lite fel, blockerade en hel väg med min bil men tillslut kom jag rätt. KUNG!
En ganska snabb visit där innan vi for vidare till bury för att köpa frimärken och kuvert och ta ut lite pengar.
Jag gillar verkligen bury! Det e en sån fiin och mysig stad!

Sen gick vi och käkade middag  på ett ställe just breve bion men som jag glömt namnet på!
Det var riktigt gott, jag käkade en go köttbit och sen dela vi på en efterätt. Men det blev inte så himla dyrt ändå! Dit vill jag ddefinitivt gå fler gånger!
Efter middag gick vi och såg the social network som var riktigt bra gjord. Trodde jag inte först och trailern e ju riktigt dålig men en klart sevärd film. Jag har lite mixade känslor över.  Sorg, glädje, anger... Allt!
DEt måste väl ändå betyda att den var bra!!
Det var tur att vi tog en tidig bio för nu hinner jag se dh innan sängen också!

Vilken härlig dag! <3

/S

Kommentarer
Postat av: mamsen

hej vännen vilken härlig helg du verkar ha haft, jag har varit/är i stockholm hos Linda det har varit dop, Karl Adam Kappling.

Mormor har åkt in på lassa, verkar vara nåt med gallan, inget livshotande, men hon är sjuk. Kan du inte passa på att skriva nåt brev till henne också om du ändå skriver till farmor. Hon tycker det är så tufft av dig att våga åka, och hon skulle helt säkert uppskatta att få brev av dig.

kramar

Ruth Degerfält Gjutargränd 1, S-91532, Sweden

2010-10-25 @ 12:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0