TACK

För alla gratulationer :D glad jag blir att ni inte har glömt bort mig nu när jag inte är på svensk mark längre :P
Har haft en riktigt skön och lugn födelsedag med grattissånger både på svenska och engelska!
Har också haft en massa tid att tänka och det har jag behövt. Alltså utan att måsta vara social och glad.

Nu i eftermiddag har jag matat alla djuren (blev jagad av grisarna) igen, tagit in hästar och njutit av den sköna solen! Det var länge sedan jag hade så fint väder på min födelsedag!!
Efter jag var klar ute gick jag in och hjälpte till, fick blåsa ut ljus och fick tårta, strök lite kläder och var med barnen. Väldigt lugnt och trevligt var det!
Har ju hunnit vara barnvakt nu ett tag också så jag har passat på att plugga ikapp franskan, vill helst ha kommit ifatt och gjort veckans läxa innan jag far till London så jag bara kan repetera det på måndag och tisdag!
Som det går nu är det inga problem, har bara 2 sidor kvar så :)
Plugga är kul!!

Jag har verkligen saknat att få tänka och få lära mig någonting nytt så jag tycker det är jättekul, är glad att jag faktiskt tog tag i det och började plugga här!
Jag börjar bli ganska trött så jag ska städa upp lite här, bädda rent i sängen och sen sova om inte tjejerna kommer förbi för tårta. you never know! Men jag tror inte det. Annars blir det luncha med Hanna imorn och bio med Hanna och Maria imornkväll.
Äntligen helg! Veckorna går otroligt fort måste jag säga :P

Va sägs om lite bilder?

Maria jag och lilla hanna där i kanten i cambridge


Jag på shake away
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0