Splittrad

Dagen har varit lite siochså.
Har haft hand om francis väldigt mycket medans Emma har haft hoppträning med hästarna.
SEn medans hon och Oliver for på ridlektioner nu ikväll med oliver och ponnyn!
När dom for låg frankie och skrek och grät på mamma en halvtimme och jag visste inte vad jag skulle göra så jag lät honom skrika ett tag tills han inte hade några tårar kvar och blev lite trött så då kunde jag äntligen prata med honom. Det kasnke var fel men när jag försökte prata med honom innan blev han sur, skrek ännu mer eller lyssnade inte på vad jag sa så det blev enklare att bara låta det ta lite tid... istället för att skrika och bråka hela kvällen på honom.

Efter den halvtimmen så käkade han lite middag och sen gick vi upp tog ett bad och gick och la sig heeeelt utan problem! Han var så söt, skrattade och gjorde allt vi skulle. Helt perfekt! Det är betydligt enklare med ett barn än två. Då eggar dom inte upp varandra iaf! ¨

Nu väntar jag bara på att dom ska ta och komma hem så ska jag bada oliver och få han isäng sedan e jag ledig.
Ska nog gå ner och stryka resten av kläderna innan så jag e helt klar!

/S

Kommentarer
Postat av: mamma

visst håller du foten lindad på dagarna, det är viktigt...

2010-10-21 @ 20:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0