SNÖ!?

Jag vill också ha snö!! kommer ihåg förra vintern som var så sjukt perfekt med massa snö!
Här är det fortfarande varmt, 23 grader i london förra helgen men det ligger väl runt 13 - 15 här i bury nu.
Galet. Kan inte riktigt förstå och tänka mig att ni har snö. Det är ju så långt ifrån snö här. Galet i tell you, galet!

IAf, imorse fixade jag runt här i huset medans jag passade frank, SSedan ut med h'ästarna, jasper red jag ut på och clovis longerade jag. För att spara lite på foten som btw inte alls e lika svullen och gör inte alls lika ont heller.
Dom e den lite blå. Ska försöka ta ett kort sen!

Nu kom hanna, vi ska in till bury och luncha lite!

See ya
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0