Snabbvisit i cambridge

Efter frisörtiden tog jag tåget till cambridge iaf!
Det slutade med två linnen och var jättetrevligt!
Cambridge är verkligen mysigt och så himla kul att ha det i närheten! Tog dock längre tid att ta mig hem än jag velat och det var ju inte kul. Men det gick bra ändå!

Här kommer lite bilder på nya frippan. Har inte riktigt lärt mig den än men det kommer väl antar jag!
Det hade nog varit lite coolt att göra någon sorts krullpermanent på den här. kort och krulligt. Precis som mamsen.
Men det tror jag inte blir ;P Leka med tanken kan man ju göra :)




Med ett av mina nya linnen! Jättecoolt äre :D

/S

Kommentarer
Postat av: mamsen

vad fint det blev, sen frissan passar du i, men gör inte krull det sliter på håret.

2010-10-28 @ 14:00:35
Postat av: S

Oooh! Kort o en aning tunnare huh? Ja förstår mig inte ritkigt på de där me o tunna ut håret så mkt men de där såg ju ut o ha blivit kanon!:D Fina Sandra!:) massa kram

2010-10-31 @ 09:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0