Slappardag numero uno

Jag gillar onsdagar. Då jag får sova och göra vad jag vill. Lyssna på musik i min fina bergsprängare. Engelsk radio men vad gör väl det. Idag tog jag bussen in till bury och promenerade runt. Köpte en dagboksliknande sak som jag ska skriva lite i så jag kommer ihåg det här när jag blir gråhårig och dement. Sen hudkräm också.

Köpte också en varm choklad, kikade på fiiina skor som jag blev lite småkär i och höll på stuka samma fot igen... Måste börja hålla koll vars jag sätter fötterna.
Bokade även klipptid till nästa onsdag. Då blir det lite finare lugg och lite kortare antar jag.
Nu ska jag skriva ett brev till farmor innan jag börjar om några minuter 
2 timmar sedan ledig 1 timme innan barnvakt.
längtar till sängen inatt

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0