Måndag

Så var första dagen på veckan gjord, jobbig morgon som ni kanske läste om men desto bättre eftermiddag.
Började med att mata kycklingarna, ta in alla ägg och slänga kompost.
Efter det ut med lilla ponnyn och klättrade lite i ett blött äppelträd för att samla äpplen till grisarna, höll på halka av och då gav jag upp och klättrade ner. Det var ingen hemma och jag ville inte gärna ramla och slå huvudet någonstans...

Efter det mata grisarna och ta in hästarna och fixa. Hjälpte till lite inne med pojkarna. Vi badade dom och sen lekte vi hide and seek ett tag innan frank skulle sova så då blev det två stycken sagor innan han visade mig sin nattdans och gick och la sig!
Så jag och Oliver gick ner och ritade lite innan han skulle gå och lägga sig.

Nu har jag iaf ätit middag med christoffer och gått upp på rummet för att sova, pratar lite med familjen över skype. Imorgon blir det ridning och en vanlig dag tror jag! 
Om jag har tur så ska jag kasnke gå på en franska kurs imorgonkväll! Ringde dom idag och det var fullt men dom kanske skulle ha plats för en till. Måste få tag på dom! Ska skicka ett mail ikväll också!!!
Håll tummarna för mig!

Imorgon ska jag fara ut och köra lite bil också, sista gången innan jag får köra helt själv!
Spännande!


/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sandra!

Kul att se hur du har det, och att du gör rätt för vitsorden jag skrev om dig, haha. Det blev ju jättebra det här, är nästan avis../Stina

2010-10-05 @ 07:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0