Ledig dag

Vilken superskön sovmorgon jag har haft!
Halvvaknat och somnat om och drömt hela morgonen.
Det kändes som klockan var mittidan men när jag vaknade upp och inte kunde somna om var klockan bara 09!  va skönt det känns att äntligen går att vakna på morgonen! Till och med utan ringklocka.
Så nu de senaste timmarna har jag tagit en skön varm dusch bara för att, rakat ben, plockat ögonbryn och försökt göra något åt håret men det går bara inte. Somnade med fuktigt hår igår och det var inte vackert. Fick blir plattång.
På onsdag smäller det dock. BORT med min hellånga lugg och bort med längd. Spännande!!!

Det e bara inte snyggt såhär!


Försökt till snelugg. Inte ens det blir bra.. Det e ju mitt (inte så) hemliga vapen ;)

Idag ska jag in till bury för jag är i stort behov av en varm choklad och ja, varm chokla!
Min hals e helt täppt och jag får inte ut ett ljud.
Sen ska jag köpa kuvert och frimärken innan jag äntligen ska försöka mig på att köra hela vägen till hanna. Det kan blir riktigt intressant! Å få se hur HON bor blir ännu roligare :P

Ikväll lutar det åt bio, easy A vill vi se, om den går :)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0