Klant

Idag blev det en tidig morgon, började redan vid halv åtta för att fixa hästarna, longera och göra allt klart. Det gick bara bra, dock blåste det mycket så dom var lite på tårna och dansade runt ganska mycket.
Efter 1,5 timme  när dom var klara gjorde jag iordning ponnyn och hjälpte till att lasta honom innan jag slutade vid halv tio!
Planen var ju att ta 10.20 bussen in till bury för att hinna in till min klipptid kvart i tre. När klockan var kvart över och jag står vid busshållplatsen visar det sig att min stackars plånka endast innehåller NADA vad det kommer till pengar. Håller tummarna att iaf bussarna är lite moderna och tar kort men icke då.
SÅÅÅÅ
Det var bara å knata. Var ju tvungen att ta mig in!
Så 1,5 timme senare sitter jag nu på muffincafeet och njter av en marsbar muffin och en orangejuice. MUMMA
MIna ben och fötter tyckte det var lite jobbigt, speciellt foten. OCh lite svettig är jag men annars var det inte så farligt. Största delen av vägen är ju otroligt mysig och fin utsikt så inte ska man klaga.
Det var dock sista biten när alla bilar och sånt kom det blev lite jobbigt.

Nu ska jag bara ta det lugnt och kolla runt lite innan min klipptid kvart i tre och sen blir det antingen shopping i cambridge med Maria. Alltså att jag tar tåget dit efteråt. Eller s tar jag 16.30 bussen hem till hawstead igen.
Är ju barnvakt ikväll från åtta. Så det kan va skönt att få komma hem!


Me right now
/S

Kommentarer
Postat av: S

oh oh! Blev nyfrillan bra?!:D Nyfiken på bild nu! ;D kramkram

2010-10-27 @ 16:14:00
URL: http://halsningfrannorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0