I valet och kvalet

Min halvlediga dag med sovmorgon och bara två timmar eftermiddag!
Grym skönt!

Vaknade dock som vanligt 07.40 bara för att. trodde klockan var runt 10 - 12 för att jag kände mig pigg men inte då. Så jag tvingade mig att somna om och drömma lite till och så vaknade jag vid nio igen. Mycket bättre!
Står nu och väljer om jag ska ta 10.20 bussen in till bury eller om jag ska åka med Emma in vid ett.
Så stor skillnad blire ju inte förutom att jag hinner hem och landa innan jag börjar jobba igen om jag tarbussen nu och åker hem vid ett.


Det lutat åt bussen. Om den går...

Så måste jag verkligen plocka undan alla mina kläder som ligger utspridda runt om i lägenheten och fixa lite så det ser okej ut. Sist jag städade blev det ju bara disk, polish och toan/dusch jag städa.

Ikväll är det barnvaktskväll nr 1 av 4.
MEN inte här hemma utan hos en annan familj en bit bort. Vilket betyder mera pengar!!
OCh jag måste erkänna, det e faktiskt bra betalt att vara barnvakt här i eng. Det e typ som ett yrke. Helt galet.
Men jag ska va lite billig så fler  kanske blir intresserade ;)
Lite extrapengar e ju inte fel. Väldigt enkla pengar e det ju också!


Har en massa liknande bilder! Vet inte riktigt vilken jag gillar bäst...


/S

Kommentarer
Postat av: mamma

haha. det var väl ett smart sätt att få in lite extra pengar, att vara barnvakt. Blir inge skype i kväll då. kramiz

2010-10-20 @ 13:03:21
Postat av: S

Diggar bilden!;D Hörde häromdan om experiment där man gett spindlar droger o sen kollat hur deras nät blivit o de va skillnader beroende på vilken drog de fått xP De va inge fel på den där spindeln iaf^^



Tänk om de kunde få va lika stort här i sw med barnsittning, de är ju riktigt kul jmf med mkt annat:P kramkram!

2010-10-21 @ 19:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0