halloween weekend

TJOHO
Jag lever!

Om ni undrade...
Ah, vad e det som har häönt nu då, Kan ju börja berätta om i fredags. Blev utbjuden till newmarket och ett uteställe som hade öppet. Nästan alla var utklädda och så var det ett coverband som spelade! kulkul hade vi och dansade massor! Men jag och hanna for hem ganska tidigt, vid halv ett för jag hade en tidig morgon och vill hinna sova någon timme iaf! SÅ vid två var jag hemma igen och gick och la mig vid halv tre.

3 h sömn senare ringde väckarn. BLÄ.
Emma och Oliver skulle på cubbing och jag skulle följa med till fot så det var bara att dra sig upp och traska ut till stallet och fixa hästarna!
De följande timmarna var JOBBIGA!
Jag skulle ju följa med till fots och cubbing är normalt ganska långsamt och slappt, ta sig till ett ställe, vänta 30 min sen vidare. Men inte denna gång tydligen. Det var mer som hunting. Hela tiden på språng och jag försökte följa med så gott jag kunde när dom stack iväg. Som tur var travade ju bara Emma och Oliver men det va jobbigt ändå.
Sump, ängar, skogsvägar, diken, uppgrävda fields. Men efter ca 2,5 timme kom Christopher och francis och då fick jag åka med dom i bilen eftersom dom inte skulle hålla på så mycket längre. Huvva vad jag var svettig.
OCh jag som hatar att springa!
Haha men dont get me wrong, det var kul! Spännande att se hur det går till och vara ute var det ju inte alls fel!
Dock var det dumt av mig att ta stövlarna, fick lite skavsår :S

Sen när vi kom tillbaka igen fixade jag lite istallet ett tag och sedan for jag ut på jasper och tränade ett bra dressyrpass på banan. Gosch ca jobbigt det var. Men han var så fin i slutet, som en riktig dressyrhäst :D
Tränade på skänkelvikningar och han börjar greja det i skritt så jag ökade till trav och det blev svårt men tillslut!
Efter 45 min så for jag ut på The Green och körde ett galoppass så han fick springa lite fritt ett tag. Men eftersom jag inte hade mycket kraft kvar i mina ben i det läget blev det bara 10 minuter. Sen hem igen!
Sladderben jag hade när jag hoppade av!

När jag slutade för dan drog jag in till bury för att möta upp hanna. Ville gå på bio men det visade sig att jag skulle sitta barnvakt så det blev myskväll framför xfactor istället. Innan tidigt isäng!
Flyt att man flyttade tillbaka klockan inatt också, så fick jag verkligen ta igen timmarna.
Det känns skönt! Och inte behöver jag jobba idag heller så det blir bury med hanna igen, gå på bio och käka lite mat!

Så Vi hörs sen, :)

/S

Kommentarer
Postat av: mamsen

vad tur du lever, när kan vi skypa?

2010-10-31 @ 21:27:41
Postat av: mamsen

frisyren blev jättebra//kramiz

2010-11-01 @ 15:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0