Grattis till mig

20 år idag, nu är jag OLD!!! usch.
men jag antar att det kunde vart värre.
Fick ett par chaps och en duschkräm av familjen imorse och en massa pussar av pojkarna!

Kan ju berätta lite snabbt om igårkväll också!
jag skulle ju ta hand om pojkarna helt själv några timmar och det gick TOPPEN!
Badet flöt på helt utan gråt, Tänderna blev borstade och pyamasar påklädda. Sen gick vi ner och tittade på Simpsons. Fick jobba över en halvtimme men det var ju inte så jobbigt :P
Sedan käkade jag, christopher och de två spanska tjejerna en jättegood pastagratäng och så fick jag lära mig att göra franskdressing av Christopher innan jag gick upp igen!

Det var dock väldigt svårt att somna igår, låg och tänkte så mycket fram och tillbaka så när klockan ringde imorse var jag rätt mör... huvudet känns dimmigt och ögonen svullna.
Tur att jag fick en lätt morgon och passa Frank 1,5 timme medans Emma var på simmning. Så vi städade lekrummet, plockade ur diskmaskinen och strök lite skjortor i lekrummet medans francis lekte. Hann dock inte stryka klart så det blir väl att jag får fortsätta med det i eftermiddag!

Vid 11 gick jag iaf ut till hästarna och longerade clovis och red ut med jasper. Skönt det var att få vara lite själv och bara tänka ifred. Grymt! jag e fortfarande ensam i huset ända till halv 4 så jag ska passa på att njuta nu!

Ikväll blir det kanske att fara ut med Hanna och Elisabeth för drinkar en stund och så måste jag ju plugga franska.
Ska nog passa på att göra det nu medans det är lugnt och tyst i huset!
Ps, jag bröt min långa, fina tumnagel i stallet idag... Så jag fick lov att klippa bort typ hela nageln och det gillar vi ju inte. ds.


Jag och hanna i bury och provar mössor

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

just nu saknar jag dig jättemycket, för jag ville väcka dig i morse med frukost på säng och säga grattis.. Men jag hoppas vi hinner prata en liten stund över skype ikväll.

Kramar från mamma

2010-10-07 @ 14:45:51
Postat av: Therese

Congrats ;)

2010-10-07 @ 22:14:03
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0