Funderar

Annorlunda dag idag!
For ut och skolade hästarna direkt på morgonen för att jag skulle hinna det innan Emma och oliver skulle iväg!
Sen efter det hade jag heela dagen på mig att städa huset och det tar ju bara nån timme så jag tog det lugnt och var med francis mycket! Var ute i lekparken ett tag och sen kollade vi på bilder på poe och familjen så nu har han stenkoll ;) SÅ söt han kan va :P
Vid fyra slutade jag och då tog jag en varm dusch och har bara tagit det lugnt, Tiden går fort även när man inte har roligt. Försöker iaf att vila min fot och min hals så mycket som möjligt!

Imorgon jobbar jag bara några timmar på morgonen då vi ska rida hästarna, sen ledig resten av dagen. Samma gällen på onsdag! Vilken lyx!! Två nästan hela dagar ledigt. Det händer inte ofta :P
In till bury för en varm choklad blir det nog definitivt :P Nån av dagarna iaf!!

Funderat ikväll på att jag vill tatuera mig igen, eller nånting till min fjäril. Nån text eller en på foten.
Såg ju en sån snygg tatuering på en kille i spanien så man blev ju sugen.
Men jag vill ju inte va dum så vi får väl se, det kanske går över. Tills dess kan man ju kolla lite :) Det e alltid kul!



/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0