Fredag

Fick en liten sovmorgon till nio imorse igen. Dock vaknade jag hela tiden från 6 och kunde inte riktigt slappna av för jag car orolig att bli sen... Så nu e jag trött ändå typiskt nog!

Vid nio gick jag iaf ner och började klippa gräsmattan, Fick klart 3 stycken neeej 4 stycken "avdelningar" innan jag gick till stallet och gjorde hästarna klara för ridtur! Emma kom tillbaka vid halv elva så for vi ut och red i en timme. Jag fick rida Jasper igen och han var riktigt rolig! trippade runt och höll på när vi gick förbi ett ställe där dom lägger ny väg. Fina pållen :D
Efter ridturen gjorde jag klart i stallet, hästarna fick komma ut och allt e klart till ikväll så det e bara att ta in och byta täcken.
Så jag tror att det blir mycket innomhus jobb i em. Oliver har disco en timme och då har jag francis. Sen är jag barnvakt ikväll igen.. Bara två kvällar kvar nu! :D
Igår somnade jag som en stock jag var uppenberligen tröttare än vad jag trodde. Så det kan gå!


Imorgon ska jag följa emma till en fälttävlans tävling!
Kameran följer med!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0