Elwood

Äntligen lite ledigt igen! Ska bli riktigt skönt!
Har just tagit en skön dusch och nu på med kläderna och sen ska jag ta bilen ända till Newmarket! DET är läbbigt!
JAg har tidigare bara kört till bury och tillbaka och newmarket är goda 30 minuters körning.
VIsst jag e kung och kommer klara det galant men måste ändå erkänna klumpen i magen.
Wish me good luck!

Ikväll blir det lite filmkvälls mys, och en natt hos maria för att hinna till cambridge relativt tidigt!
Vet inte ritkigt vad vi har för planer men lite shopping och sådan blir det kasnke. Bara mys helt enkelt.
Sist vi var där regnade det ju så förhoppningsvis håller solen som skiner just nu ut ända till imorgon och ger oss bra väder!

Imorn ska jag ksnkae lasta grisar in i transporten för tidigt mån morgon blir de mat istället. Tragistk men sant. Dock ganska skönt om jag ska va ärlig. Det e tungt att kånka vatten till dom två gånger per dag...

Kan ju dra snabbt vad jag gjort idag också för er som vill veta:
Jag vaknade vid åtta, gick ner och gav frulle och klädde på mm.
Vid 9 tog vi bilen en bit bort och tittade på lite hunting, eller cubbing som det heter nu innan november.
Det var lots of fun! Alla hästarna, hundarna. Fågeln som de måste ha där för annars e det olagligt ( berättar den historien nån annan gång, om jag inte redan gjort det)
När vi kom tillbaka skulle Oliver rida lite, jag fick leda såklart! Dom e så söta!!
SEn fixa djuren, mata grisar, får, kycklingar, katt, hästar. Mocka mm.
Städa undan inne och ja. OSV

Vid ett slutade jag iaf, käka lite lunch och lekte monster med grabbarna.
Det var min dag. Eller halva, NU vidare till maria!

/S


Kommentarer
Postat av: zlcvmfypi

Do axuser neqa wivozof epomi sosa, yuca ri eI uc iyayekuqo zekivepe yayaxoda.

2012-10-16 @ 13:47:04
URL: http://www.ucuveqegid.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0