Dag 23

Fredag!!
Snart helg igen och då blire cambridge kanske? mer om de senare!

Imorse var det upp och hoppa i vanlig tid och sedan ner och hjälpa till. Borstade lite hår och gav vitaminer och sånna småsaker. När grabbarna åkt till skolan plockade jag leksaker och hooverd the playroom innan jag gick ut till djuren!
Emma och Christopher hade gjort grisarna och mockat ut så jag började med att ge fåret frulle och fylla på vatten åt pollarna. Sedan mocka ut lite och tvätta ALLA tränsen. Smörjde också jaspers ben som ser mycket bättre ut även fast det inte är riktigt perfa än. Hon ska ändå ut och köra hunting med honom imorgon så jag antar att det är tillräckligt bra.
Borstade även hästarna och satte på all utrustning så vi for ut och red direkt när Emma kom tillbaka.

Jag fick rida finclovis och vi körde lite galopparbete fram och tillbaka på en länga en bit härifrån.
På hemvägen började de alltid att rejsa så hon fick knappt stopp på Jasper haha. Och de här hästarna e riktigt snabba måste jag säga!! Ojojoj. Men det var kul. Fick lite sandra-sandra-sisco-bettan-rejskänsla där och det var ju ett bra tag sen nu!

Efteråt mockade jag ut igen smörjde sadlar och gjorde mat och hönät så allt är klart nu till eftermiddagen.
Min rast har bara försvunnit också!
Nu börjar jag om 5 minuter igen och det började nyss småregna lite. Otur man kan ha va :S
Ah, plugg blev det inte och om jag ska va ärlig vet jag inte riktigt vad jag gjort. Duschat, öppnat paket, skickat lite mail och kollat på youtubeklipp. TYp. Ingen produktiv dag idag inte.
Ikväll måste jag verkligenm plugga lite franska, går runt hela dagarna och räknar högt så jag ska få in allting i huvudet. Men jag vet ju inte om jag säger rätt...

Vi får väl se på slutprovet antar jag :P



Sen verkar det bli cambridge i helgen också! Guu så skoj. Jag, Maria kasnke hanna och elisabeth också!


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0