Dag 22

Eftermiddagen har gått bra! Var väldigt skönt att få stosa runt ute och fixa och dona.
Efter det stryka lite kläder och bada grabbarna. JAg lärde Oliver att räkna till 10 på svenska. Inte helt själv men uttalen var riktigt bra tycker jag :) KUL
Båda pojkarna har varit riktigt söta idag!
Om jag bara ignorerar dom när de skriker och håller på så lugnar dom ner sig mycket. Så jag försöker att verkligen ge dom uppmärksamheten dom vill ha när dom e lugna och inte skriker. Tänk att det ska vara så klurigt att ta hand om barn :P Men jag tycker ändå det går bra!

Sen nu har ag käkat lite köttbullar och pluggat franska siffror. Det är upp til hundra men från 70 blir det klurigt.
Ikväll äre barnvakt som gäller för mig, även imorgon så jag ska försöka fixa lite i min lägenhet. Städa undan och lägga in alla rena kläder i garderoben, diska undan så allt e fint och rent. Inte kul när det ser ut som en svinstia, nästan.


Såhär blå e min fot. Däremot så har ju svullnaden gått ner enormt. Nu syns det knappt. Eller jag ser det här men det syns inte på kort tror jag... Jag gillar dock färgen, väldigt modern skulle jag säga ;)

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch vad foten ser hemsk ut, det var en rejäl stukning. Tur du inte bröt foten....

Har du kollat upp försäkringar du bör ha i england? kramar mamma

2010-10-15 @ 08:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0