Dag 20

Imorgon har jag varit här i 3 veckor. Tiden bara rinner iväg för mig! Vad händer om jag står där om ett år från nu och jag inte har gjort nånting. Det går för fort!
Det kan ju vara för man alltid gör nånting, har sjukt kul och trivs som fisken i vattnet.

Eftermiddagen var ovanligt slapp och rolig. Jag började med att plocka bajs i hagarna, Flytta ponnyn till en annan hage och plocka lite äpplen. Ta in en häst och mata grisarna.
Efter det gick jag in, diskade undan, lekte med grabbarna ( som varit heeelt underbara idag) Dom verkar tom glada att jag är tillbaka vilket känns toppen!
Jag badade dom, satte på dom kläder och läste två sagor. Efter det gick jag ner till köket med oliver och ritade lite tills det var sängdax för honom. Gillar våra ritkvällar! Han säger något, vi båda ritar och så jämför vi! Jättemysigt!

Så för att göra det kort (lite för sent) har det varit en helt perfekt dag!
Till och med vädret har varit blå himel och vaaarmt när man är i solen. OJOJOJ vad jag gillar england idag!

Jag och Emma var ju ute på en timmes travtur idag också, i värmen. Vi var på en riktig engelsk landsbygds väg. Precis som jag föreställt mig att det skulle se ut :D
Åh va jag kommer sova gott inatt!!



/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilken härligt dag. /kramar från mamsen

2010-10-12 @ 12:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0