Dag 2?

Fixat telefonen nu så jag inte behöver ha så himla dyr telefonräkning... dock blev inte emma så glad eftersom hon ville ha en pay and go phone men det e ju inte hon som betalar 20 pund i veckan...
Och jag får väl helt enkelt byta tillbaka när jag far hem igen. Svårare än så är det ju inte.
Skulle väl ha pratat med henne innan så jag kunde fått ett nytt nummer.
JAJA

Kom Nyss tillbaka och hade velat study lite franska men det hinns ju inte så det får helt enkelt bli ikväll istället: Är ju barnvakt ikväll och det brukar ju inte vara så mycket att göra på sånna kvällar!
Tur att pojkarna är unga och går isäng väldigt tidigt!

Foten blir ju bättre och bättre iaf, stukade den nog bara rejält.
NU kan jag stödja ganska bra och röra den lite mer. Red ju tom i morse och det gick. Ont gjorde det men det gick. Håller ju på att linda och hålla den i högläge så fort jag får möjlighet.

Nu: JOBB
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0