Dag 17

Oj va tiden går fort när man har roligt!
Idag blev det lite mjukstart på dagen med att sopa och skura hall och kök, dammsuga kontor och hänga upp tvätten, hämta in ponny, plocka bajs och sedan borsta hästarna som skulle vara klar till klockan 10 för då for vi ut och red!!

Vid 11 halv 12 var vi tillbaka och fixade hästarna, släppte ut jasper och sen har jag börjat klippa gräsmattan också! Det är ju så sjukt roligt, som att köra bil. Sen kan man sjunga HÖGT för allt (o)ljud dränks av motorn på gräsklipparn iaf! Vilken dröm va ;P Skulle bara vilja ha en musikspelare så man kunde lyssna på de som faktiskt kan sjunga också.

Nu väntar jag på att höra från Hanna eller Maria, har helt slut credit på min mobil och vi ska kasnke luncha i bury idag. Vi får se... Först ska jag ta en snabb dusch sen plugg franskan!

Ps. Jag har fått mitt engelska bankkort nu!! Det är grönt och coolt med OS i London 2012 loggan på. Awesome!!
ds



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0