Dag 13

Måndag idag och det är blött.
Vi for ut och red redan vid klockan 9 imorse för att hinna tillbaka till tjugo i tio eftersom det kom en kvinna vid tio som fixar trädgården. Vi skulle såklart hjälpa till.
Det var ju bara det att när hon kom så öppnade sig himlen totalt och det började spöregna, så där gick vi, leriga, blöta och bar kvistar och kröp i buskar och höll på. Det såg nog rätt roligt ut!!
Sen när vi kom in igen var det fort in i duschen och värmen! Det var skönt!

Lite lunch sen har jag ringt till west suffolk collage för jag skulle vilja plugga lite när jag ändå är här!
Det går en kvällskurs i franska varje tisdag för nybörjare som vore rätt kul! Så dom skulle ringa tillbaka vid kvart över tre så får vi se om jag får plats där!! KUL :D
Annars får jag kolla på något annat helt enkelt! Fanns ju en massa kurser att välja bland :D

Nu ska vi se, jag börjar igen om 3 minuter och jobbar till halv sju, Måste ju jobba in mina timmar som jag tagit ledigt på lördag för londonresan så det blir några längre dagar. Ikväll blir det en sjukt tidig kväll iaf!
Sen har jag hittat en crosstrainer här i ett litet rum som jag funderar på att börja använda. Jag har ju som sagt några timmars ledigt mitt på dagarna!

Nej, off i go!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0