Dag 12

Söndag... vad ska man göra då.
De andra tjejerna ska åka till en äventyrsbana en bit härifrån men jag har fått så ont i halsen över natten och så blev jag nog lite dumsnål med london nästa helg att jag helt enkelt inte riktigt såg fram emot att fara ut och klättra i kylan ;P Jag skulle däremot gärna fara dit till sommaren! Kanske får med mig dom då också ;)

Ist skulle jag vilja ta mig in till Bury, ta en varm kopp choklad på Shake away där dom gör den goaste varma chokladen (Riktigt fyllig och god, det är riktig choklad i så nyttig är den nog inte!) och lämna igen jackan.
Kanske rent av gå in och klippa bort lite hår om det är öppet!
Måste hitta busstabell och öppettider.



/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0