Bra avslutning!

Började vid halv fem idag och fixade snabbt klart hönorna, fåren och hästarna Innan fem då Cristopher kom hem och vi skulle fara och hämta bilen. Men tydligen blev det uppskutet så jag fick ledigt en timma till sex så for vi då istället!
Så hela mitt em passa har egentligen gått ut på att åka/köra bil. Hur underbart härligt e inte det då?
Kan inte fatta att jag gör det här för pengar. Galet lyxigt :)

Imorgon ska jag upp halv åtta och rida på en gång, För att sen vid nio vara helt klar och bara umgås med frankie hela morgonen! Har endast gästrummet jag ska snabbt fixa då Emmas föräldrar kommer i helgen och sen städa upp i lekrummet. Resten av tiden? Leka, busa och kasnke en tripp till lekparken om det e fint väder :)
När Emma och Oliver kommer tillbaka vid halv ett ska jag rida den andra hästen innan jag får lunch i några timmar.
Då vet ni va jag gör imorgon!

Nu ska jag försöka sova, det blir två tidiga mornar och mycket jobb nu fre och lö. Spec om det blir utgång på fredag blire inte nådigt ;)
Sova kan man göra nån annan gång, eller vad säger ni? ;)

GNATT!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0