Back on fyletts!

Helgen började hos maria igår med filmkväll. Notting hill och unit 93 eller nått. En film om ett av flygplanen den 11 sept. Ganska intressant men otroligt sorglig!

På morgonen fick jag ligga och titta på ett greysavsnitt medans maria tog ett bad. Guuu va greys e bra :D
Vid 10 for vi in till newmarket och hämtade upp ELisabeth och så drog vi vidare til cambridge där vi var och shoppade heeela dagen. Mötte ju upp Hanna och ylva också! Det var väldigt trevligt. JAg köpte inget för jag känner att jag vill komma ikatpp med mina pengar nu efter London och så. Mer utgifter än inkomster har jag hört inte är så lyckat...

Men det blev en trevlig dag iaf!
Jag måste ju säga att det e så skönt att köra bil. Det e så kul! Speciellt när man e själv så man kan skruva upp volymen högt och sitta och bara va. GRYMT. Fick göra det sista biten hem iaf! :D

Nu ska jag städa undan lite här sedan x factor klockan 20 nere med E och C och sedan upp och fortsätta städa och förhoppningsvis plugga lite franska också!

/S


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken härlig helg, jag har städat och plockat trattkantareller.kramiz/mamma

2010-10-17 @ 22:52:24
Postat av: Anonym

hur blir det till jul kommer du hem?

2010-10-18 @ 11:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0