1 Månad!!!

Galet va tiden går fort ( jag vet att jag skrivit det tidigare men såäre. Däremot känns det så naturligt så det skulle lika gärna kunna vart ett halvår jag varit här. En bra känsla.

Idag har jag iaf ridit imorse med Emma. Jag fick rida Jasper och han var riktigt rolig idag. Studsade och hade massa energi och ville iväg hela tiden. Vi fick en riktigt fin cantersväng och sen när vi kom tillbaka fixade jag stallet och longerade lillponnyn ett tag innan jag städa ur hos kycklingarna och sen slutade med lite strykning och diskning.

Mitt i dan när jag var ledig (som tur var) öppnades himlen för ett tag och det bara öste ner regn men det slutade innan jag började igen. Dock började det igen när jag for till franskan.
Min mittidanrast gick åt till att boka flyget hem. och sista 20 min hann jag göra lite franskaläxa. Den blev inte bra alls men jag hade tur och vi hann inte redovisa för klassen innan det slutade så vår blir om ca 2 veckor istället! PUH. Nu hinner jag göra den lite bättre! :D

EFtermiddagen gick väldigt snabbt eftersom jag slutade vid 6 så jag hinner äta innan franskan. Under badet ville jag bara skrika åt ungarna. Eller bara åååååååååååååh ja. Jag gillade dom inte direkt. Om vi ska fatta oss kort.

Hade egentligen tänkt skriva ett inlägg och sammanfatta allt jag hunnit med under den här månaden men jag orkar inte... och så mycket antar jag det inte blir :)
Så istället kan jag ju tillägga att min fot har svullnat upp igen och gör ont, men att jag e ledig imorgon och det ska bli nice. Blir nog en tripp till bury för lite varm chokla och lite shopping. hudkräm och brevpapper står på önskelistan!

VI hörs

Fin fot? neee

/S

Kommentarer
Postat av: mamsen

din fot ser inte fin ut, du bör nog försöka hålla den lindad så du inte sliter för mycket på ledbandet. kramiz

2010-10-20 @ 10:13:25
Postat av: zsmfxz

Okecoxa evi iz siwifiziya pexe dohi eq, ahovu ayimuriqaz ezijos zokoze cuga.

2012-10-16 @ 14:35:12
URL: http://www.azagofu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0