Söndag

Ska berätta lite vad som hänt nu då!
Igår kan vi ju börja med.

Vad hände igår...

Minne guldfisk, Jo, söndag sov jag ut riktigt länge, tog igen alla timmars sömn och lite till! Riktigt skönt måste jag säga!! Och sedan plus att man ställde tillbaka klockan en timme också! Ännu mer sömn utan dåligt samvete ;)
I lördags bestämde vi ju oss att se bio så vi for in lite tidigare och sku käka på favvo resturangen som ligger just breve bion! Vi delade lite så vi fick både förrät varmrätt och efterrätt. Och så farligt dyrt blev det inte helller.
Det är därför vi gillare!

Eftersom det var halloween så var alla utklädda också vilket var lite extra roligt juh! Sprang runt som spöken och jag vet inte vad! Vår servitör hade varit ute heela natten och gått direkt till jobbet... Vet jag inte om jag hade orkat med, men han verkade på topp iaf. Jag fick en liten gummiskorpion och en pappersros som antingen han eller någon annan gjort. Vet inte varför men det var ju gulligt tyckte jag!
När vi suttit av lite tid i resturangen så gick vi till bokaffären och satt av lite mer tid genom att bläddra i böcker innan allting stängde vid halv fem. Då var det ju ändå dax att gå till bion som började tio i!
Tidig bio eftersom det var jobb idag och eftersom vi skulle se en skräckfilm vill man ju inte komma hem och gå direkt till sängen i mörkret... Det blir ju läbbigt.

Vi avslutade kvällen med snack, xfactor och gomat innan hon for hem till sig.
Lyckad dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0