Söndag

Ledig dag idag egentligen men eftersom jag fick några timmar ledigt i onsdags fick jag lov att jobba lite idag.
Ut på en ridtur i kylan. Huuuvva.
Det snöade igår och idag var det bra med frost på vägarna. Ganska halt med skor på hästarna alltså. Vi tog bara en skritt med lite trav. Men ungefär halvvägs så flippade jasper och han och emma gick omkull. Han sprang runt på ett fält en stund innan vi kunde fortsätta vår tur. Glad att det inte var jag, det är ganska hårt i marken nu!

Idag ska jag städa lite i min lilla lägenhet så jag inte behöver oroa mig att emma ska komma in här. SEn plugga franska såklart. Eftersom det är KALLT i min lägenhet kan det va bra att städa först så man får upp värmen.
Värmen verkar inte riktigt funka längre och är inte igång lika länge. Vet inte varför men det kunde behövas med värme nu!!
Pojkarna är väldigt griniga idag och det är mycket bråk, så jag försöker hålla mig här uppe.
Först ska jag se en film och slappa lite. Har ju heeela dagen på mig ;)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0