Söndag

Idag är det min lediga dag!! Så himla skönt!Vet inte om jag har jobbat så himla mycket denna vecka, ganska normalt. Men det har varit några nätter med sämre sömn så en sovmorgon och en dag utan måsten känns toppen!
Erbjöd mig dock att ta ut clovis på en ridtur imorse, bara för att det e så roligt att rida och vilken bra start på morgonen. Annars vet jag ju att jag inte kommer kliva ur sängen på hela dan, typ iaf!
Så vid halv nio gick jag ner och nio var jag ute på clovan. Det var ju en helt annan känsla nu när jag inte jobbade. Slappnade av och kunde tänka på allt och inget. Fick en idee och nu sitter jag och skriver på den. Men den skriver jag nog inte ut här på bloggen...

Vad har jag gjort de senaste dagarna?
Jag har jobbat (såklart) Haft filmkväll med maria med lite svenskt godis (MUMMA) och sex in the city 2 :D Nu måste jag se ettan också såklart! Igår kom hanna över och vi tittade på xfactor. Nu när vi inte har Idol att nöja oss med blire xfactor istället och det klagar jag inte över. Jag älskar Simon! :D
Har just tagit en tur med Cristophers nya Land Rover! Det e ju den jag ska köra sen när min bil säljs.
Det var kul. Det e ju inte alla som får köra en Land rover!



/S

Kommentarer
Postat av: S

Va fin du är!! Du passar ju jättebra i den frisyren ju :D :) KRAMKRAM

2010-11-07 @ 15:59:14
Postat av: S

btw man glömmer hur sjukt gött de är o rida när man inte gör de, avundas dig. ^^

2010-11-07 @ 16:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0