Onsdag

ah vilken underbar natt. Jag har sovit som aldrig förr känns det som! Och varm när jag vaknade imorse vid sju. Sen har jag legat och dragit mig sen dess, drömt om en superfin häst som hoppade gudomligt och hur det skulle va att träffa joey igen! Men även hur tråkigt det känns att efter jul inte få träffa honom alls på över ett år om jag vill jobba i västindien... Så splittrad jag känner mig över det.
Min bäbis.

Ah, får försöka hålla mig sysselsatt så tänker jag inte så mycket på det, då går tiden fort också! Har ju vart här i två månader. Men nu börjar tiden faktiskt gå lite långsamt tycker jag. Saker som känns hände förra veckan hände egentligen igår osv. Det känns även väldigt länge kvar innan jag får komma hem till joey igen. Men problemet sitter nog i att jag saknar honom, det har jag inte gjort tidigare på samma sätt.




Idag vaknade jag iaf av att Hanna ringde vid nio, ska fara och hämta henne senare när jag har slutat för en dag i bury. Ska kolla på lite kläder och kasnke några julklappar. Man vet ju inte hur mycket man kommer hitta i London. Annars har jag ju ganska mycket jag vill ha själv också så någonting kanske det blir :)
PÅ min önskelista står nämligen två par skor, en klänning, en kavaj, ett par coola byxor och några ännu coolare t-shirts :) Så jag har ju lite att prova ut :)

Först ut blire dock ridning och lite jobb mellan 10 och 12. Så riktigt än kan jag inte fara!

/S

Kommentarer
Postat av: mamsen

kolla din mail, jag har mailat dig, kramiz

2010-11-18 @ 09:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0