Måndag

Idag har jag jobbat morgonen, det blir en lite annorlunda vecka denna vecka eftersom hon kör hunting tre dagar så det innebär 4 h jobb idag, ledig tis och 2 h jobb på ons innan vanliga dagar tors och fre och heeeeeldag på lördag.

Så imorse matade jag grisar (såå söta dom nya små e !!) och fåren. Longerade en galen , bockande ponny och sen for jag ut och red clovan. Fina Clovan. Tog en väg jag aldrig ridit själv förut men det gick alldeles utmärkt! Kom ihåg exakt vars jag skulle gå så det blev en bra timmesritt. Resten av dagen städade jag hela övervåningen och ¨gick ut med Emmas föräldrars hund, en superfin golden på 9 mån! Det fick mig att sakna lillpuppen lite extra! Men det e ju mindre än 2 månader kvar tills jag får träffa han ändå!

Nu ikväll tog jag bilen till Hanna och bara umgicks, planerade att se på film men jag glömde dvdn så det blev tv istället. Vänner is the shiet ;)
Det var mysigt det med.

Nu ligger jag i sängen och ska sussa, ska försöka ta mig upp i tid och städa lägenheten imorgon, diska undan och få det fint. Så blire plugga lite franska och ta mig ut på en prommis tycker jag också!
Hoppas bara jag håller det ;)
Gonatt
/S

Kommentarer
Postat av: S

Gött med goveckan - iaf i början ;] Du har blivit filmfan oxå hör jag, nyårslöftet går bra nu då ;P



Flyttat hemifrån? nejnej x) På besök hos sis.^^ :9

2010-11-02 @ 12:13:36
URL: http://halsningfrannorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0