Måndag - ny vecka

Tycker helgerna går alldeles för fort, eftersomjag jobbar konstant hela lördagen och sen är helt ledig söndag, sen kör det igång igen på måndag. Två lediga dagar efter varran måste ändå vara bättre tyck ja.
Iofs har jag nu jobb idag, tidig morgon och endast klippa en häst imorgon sedan ledig ända till torsdag.
Vilket är toppen :D Men jag får dock inte sova ut någon av mornarna. DOOH

Börjar nu om ca 5 minuter, har lite träningsvärk i mage och armar eftersom jag körde ett litet styrkepass här igår.  Ska börja med att städa huset sen blir det ridning lite senare idag när Emma kommer tillbaka vid tio. Det är alltid skönt att börja dagen innomhus så det hinner bli lite varmare ute! Spec nu när jag inte fått min jacka än :P



måste gå!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0