London

Jag, Hanna och Ylva tog en roadtrip till London. Jag älskar att jag faktiskt kan ta en roadtrip till LONDON!
Det är ju inte alla som kan göra det!
Iaf, Parkerade på ikea så det blev billigt och bra, promenerade länge på oxfords street och regent str.
Tog även en tripp till Covent garden som var jättemysigt!! käkade middag där och gick runt i deras marknad. Dom hade satt upp en stor rudolf också! ÅH så det var underbart mysigt! :)

Hem kom jag iaf med choklad, pepparkakor, salta fiskar, knäckebröd och skorpor från ikeas matavdelning.
Julklappar till familjen och ett par tights och en tjocktröja till mig! :) I<3London står det på tjockisen. Den är väldigt mysig!

Nu ska jag krypa till kojs och kolla på big bang theory. Har sovmorgon till kvart över nio imorgon! :D

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0