Ledig tisdag

Har haft svårt att sova inatt. Jag har vaknat och hållt på hela natten. Vet inte om jag riktigt kunde slappna av riktigt eller vad det var. Men det gjorde ju inte så mycket eftersom jag är helt ledig idag och kunde sova hur länge jag ville!
Till tio blev det idag! Sköönt.
Sen tog jag en väldigt lugn morgon och städa undan lite och höll på innan anne från swedecare kom vid klockan halv ett! Det blev lunch och nu har dom just farit så jag ska plugga lite franska, blir ju ingen lektion ikväll så måste passa på så jag inte hamnar efter. Har varit lite dålig på att plugga de senaste veckorna också så måste komma in i rutin och plugga en stund varje dag.

Ska också skriva en lista på vad jag ska köpa i london. Julklappar, lite till mig och sånt!
Förmodligen kommer det sluta med att jag sitter vid datorn och kollar på hästar, hundar eller hus ändå...

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0