Godmorgon!

Somnade efter jag sett Big bang theory igår, alltså typ 21.40 och vaknade imorse vid 7! Hehe tänk att det kan vara så enkelt att vakna tidigt bara man lägger sig tidigt!
Idag jobbar jag mellan 09.15 och 12.15 sen långrast ända till 16 och två timmars jobb. Lugn dag mellan två drygdagar.

Imorgon lördag är det 12 timmar som gäller igen och jag känner mig inte taggad alls. Vill inte jobba så.
Nu är pojkarna sjuka igen också. Frankie har hosta och Oliver har en kraftig infektion in his chest. Man kan väl hoppas att det betyder att inte Emma far på hunting imorgon men det tror jag väl inte. Blir bara lite mer jobb för mig.

Det är morgondagens problem.

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

kramar från mamma. vill ha hem dig nu, saknar

2010-11-26 @ 20:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0