Fredag

Fick gå upp extra tidigt imorse, klockan sju började jag jobba. Är inte så överförtjust i sånna mornar. Även om det går ganska bra och jag gick ju faktistk och la mig redan klockan tio i tio igårkväll.

Direkt drog jag ut med Jasper på en 50 minutare och det var kallt! Längtar till min jacka och resten av mina grejer kommer med posten från sverige! Blir skönt att dra på sig något som ger lite värme.
Iaf, när jag kom tillbaka från ridturen tvättade jag av honom och så blev det att börja klippa clovis. Han blev klippt för några veckor sedan också men det var tydligen dax igen. Har haft vita små hästhår överallt ända sen imorse, och det kliar och är bara jävligt! Tog en dusch så fort jag slutade, men det slutar inte klia på kroppen för det! IIIIIH.

Iaf, efter klippningen blev det samma ridtur på clovis. Lite tråkigt att rida samma väg två gånger men det funka. Inte ska man klaga :P Jag får ju rida varje dag och det är så himla kul!
Jag har definitivt saknat det.

EFtermiddagen gick väldigt fort, hade en mysig stund efter badet med grabbarna, lite bus, skratt och simpson. Det är bra att det kommer sånna dagar också, annars hade det blitt jobbigt. Nu behöver man bara tänka på de goda stunderna som faktiskt kommer då och då :P Hoppas också dom kommer vara lika snälla och duktiga imorgon när jag är ensam med dom heeeela dagen. från sju till sju.
Barnkalas står på schemat också!
Det kan bli intressant!

Nu ikväll är det barnvakt som gäller. Ska passa på att göra min franska läxa och plugga lite till på tisdag!

Godnatt
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0