Utskälld

Joey blev rädd när vi var ute och sprang, av en stackars kille som plötsligt kom bakifrån. Det slutade med att han blev utskälld av joey och blev rädd (backade in i skogen) - Joey tyckte såklart det var ännu roligare då. Tills matte blev arg såklart. Stackars killen sprang snabbt därifrån, hann inte ens be om ursäkt!
Så om du läser det här, vem du än är, förlåt!

Iaf, jag tittar på eurovision och planerar vad jag ska packa! Tror inte att det ska vara några problem att få med mig allt, men man vet ju inte. Vips som det är så blir det tight.
När det kommer en dålig låt, alltså när den e så dålig att jag trotts trötthet måste resa mig, då ska jag snabbt packa och se hur stor plats det tar!

Jag ser sjukt fram emot Edinburgh, men kommer sakna puppen grymt mycket! :( Det blir nog det jobbigaste!
Han e ju min lilla bäbis.



Föresten, har jag lagt ut nån bild nu när jag e blond? Jag har ingen koll... Här kommer iaf nå bilder, så ni får se :)



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0