Ut å löp.

Värdelös dag, pengamässigt iaf! Har försökt hålla humöret uppe. Jag e SVIIINtrött.
Jag tror att cykelturen hem i motvind tog musten ur mig helt enkelt!
Ne, jag ska nog ta och gå kvällsprommisen med poe och sen lägga mig i säng extra tidigt, eller så går jag ut med pupp, städar undan lite och börjar packa till tågluff. Snart är det bara en vecka kvar innan jag far och jag har fjärilar i magen! Tur att jag ska vara i sthlm en vecka innan jag far, eller, det blir nog inte bättre när jag tänker på det :P

A, har sett på biggest looser och man blir ju så träningssugen. Jag kan ju inte gå till gymmet men jag får ta och jogga i skogen istället. Har ju äntligen laddat ipoden så det inte blir lika tråkigt!

Ska bara byta kläder and off i go!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0