Tisdag

JD - MONGO ;)


Urusel dag på jobb, dåligt med pengar hem men äh, sånt händer väl!
Glad att pupp var hemma när jag kom hem, mindre glad när jag upptäckte att han kissat i sängen. HUndjäkel haha, om han gör det imorn också så fixar jag hundgaller så han inte hoppar upp i sängen när jag inte e där! Men jag tror att det var för att jag inte var hemma när han kom, jag hoppas det är därför.

Aja, Nu håller jag på att laga mat, det blir pasta och grillkorv... igen. sen blir det ner till coop och handla innan tvätten e klar, tror inte jag hinner det på 30 min så jag får helt enkelt improvisera och hänga tvätt före coop. Hemskt va? aa tycker jag me!

Tjohejsan på er, för jag e på bra humör och är stolt över mig själv!
/S


Kommentarer
Postat av: JD

haha jag är inge mongo :'( haha :P

hahahahahhahahahahahhahahahahahahaha ÄGD! :P jag visste att han skulle kissa i din säng nån gång :P och du blir sur efter en gång tänk hur de känns för typ mig och krille då ;P

2010-05-04 @ 21:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0