Tisdag

Halloj!
Skön dag idag, bara ett pass sen blir det hem och börja lite med tågluff.Jag far ju om TVÅ veckor, det e helt sjukt, så jag måste börja kolla lite vad jag behöver och vad jag har, vad jag ska packa och vad jag måste lämna hemma.
ojojoj! Nu pirrade det till i magen på mig, så sjukt spännande :P

Måste börja kolla lite va man vill se och göra på alla ställen.

Jag blev ju föresten blond igen i helgen! Fick färga två gången för att det inte skulle se förjävligt ut! Men det e väl inte jättefint men he dug. Jag räknar med att det ska blekas i sommar också!
Jag har tagit bilder men det e nå knas med datorn så det fungerar inte ritkigt att få upp det, funkar det efter jobbet lägger jag ut det då istället :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0