Middag!

Bra dag idag, fin dag idag!
Började att jag och kent for till jula och inhandlade en väska. Sen hem och fixa inför jobb. Myste med joey och hade det ganska mysigt!
Bra dag på jobbet, sålde 4 st. Höll på få en femte också! rattans!!

Nu har jag just käkat gnocci och sallad till middag, som en pastasallad! :P Det var jättegott.
Så nu ska jag och poe gå ut i det fina vädret, antingen till parken eller till ängarna, har inte riktigt bestämt mig än... Det lutar åt parken eftersom det blåser.

Efter det ska jag iaf dra igång och packa! En gång för alla. Far ju om en vecka så det börjar va dax ;)
SPÄNNANDE!! :D

/S

Kommentarer
Postat av: ömma modern

hur har det gått har du börjat packa?

så ni köpte rygga i går alltså?

vilken blev det?

2010-06-01 @ 22:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0