Lördag

Jag och joey sov länge och väl idag, vi gick upp vid sex för att lämna bilen till kent men sen gick vi och la oss igen! Vid 12 var det frukost och sen for vi ut i skogen! Det är disigt, småduggar och luften var så klar och ren! Det var härligt! Joey gick lös hela tiden och han stack inte när vi mötte hundar utan lyssnade på mig! Det var ännu roligare att se!

Idag har jag planerat att ta tag i en plan jag har, sen ska jag deklarera och anmäla mig till komvux.
First thing first. PLANEN! dax att sätta igång, i början på nästa år ska det va klart tycker jag!

Kan ju berätta att jag tappade ner en kopp idag som gick sönder, plötsligt händer det, många gånger.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0