Fortfarande tisdag...

Jag tycker den här veckan ska ta slut så jag kan färga håret! Vill verkligen bli blond igen. Jag är ju så blond egentligen och då menar jag inte bara hårfärg  så varje gång jag tittar mig i spegeln blir det fel! Fel i mitt huvud!

Så därför ska jag färga håret när jag ser om jag har nå pengar kvar efter hyran e betald ;) Annars blir det att köpa från affären och hoppas på det bästa! :D Men så farligt tror jag inte att det ska behöva bli. Jag var förbi hos en frisör här på haga och kollade priser, om jag skulle slinga det väldigt mycket så det ser blont ut så skulle det gå på ca 500 och det kan jag nog få in i min budget, däremot så skulle jag verkligen vilja köpa nått fint sommarplagg också, har inge sommarkläder nästan :S Ah, vi får se nästa vecka hur det blir!

Om jag tjänar bra den här veckan så kan jag göra det jag vill utan dåligt samvete ;)

Det är ett kostigt fenomen det där med pengar, dom tar slut så himla fort, man blir nästan rädd... Och jag är ändå snål!


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0