Tisdag

Jag är alldeles trött i kropp och huvud, har inte ätit ett riktigt mål mat på hela dagen och nu står det en tallrik med korv, mackisar och en kopp te breve mig! Så gott det ska bli!
Men jag kommer nog somna direkt efter så jag passar på att skriva nu!
Tränade imorse, uh det var jobbigt och nu är jag alldeles slut i kroppen och stela muskler har jag också, kasnke ska fara in ochlägga mig i bastun några timmar imorgon, så skönt!

Ah, imorgon är det vilodag från gym men jag ska nog ta mig en prommis iaf, hem eller till jobbet... eller kanske båda vi får se! Imorgon efter jobbet ska jag också hämta mig älskade telefon och jag hoppas verkligen att den är lagad, håll alla tummar och tår!
Nu svälter jag ihjäl, vi hörs imorn!
GOnatt

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0